27.08.2019.
Мій свіжезібраний лігерад, після доопрацювання рульової, отримав:
- передню і задню перекидки (хоч це дуже умовно, адже вони обидві зпереду)
- дискові гальма
- модифікований винос керма (піднятий відносно попереднього варіанту)
- механізм регулювання посадки (лежача/сидяча) для різних режимів їзди: швидкісна/ пересічена місцевість (це зроблено за рахунок кількох отворів у “конику” для кріплення заднього амортизитора.
Зі слів задоволеного майстра Ігоря Мироненко – він проїхав навколо гаражів і цей апарат впевнено їде!
Круг навколо гаражів виявив декілька недоліків конструкції:
- переднє колесо хилилось вбік. – усунено незначною переклейкою “морди бобра”;
- висувний механізм “морди” (призначений для регулювання відстані до педалей) не тримав геометрію, скручувався. – проблема вирішена з допомогою болта по центру конструкції;
- модернізований винос керма виявився незручним і на вигляд не дуже… – тому була розроблена 3D-модель елемента рульової зі склопластику і вирізано шаблон для нього на ЧПУ-станку (звіт буде в наступній статті…).