Новий асфальт

Тепер через Лисиче можна їхати!

Я текстовий блок . Натисніть кнопку Змінити , щоб змінити цей текст . Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Ремонт дороги від Кривина до Лисичого був приємним сюрпризом як для жителів так і велотуристів! Адже це найкоротший шлях від Нетішина до містечок Ганопіль, Берездів та багатого на історичні пам’ятки м. Корець.

Інтерактивне відео велоподорожі, на якому видно відремонтовані діляки

Відремонтували дорогу від залізничного переїзду в Старому Кривині до бетонки в центрі с. Лисиче:

 – поклали два шари асфальту біля глиняного кар’єру (раніше там були лише маленькі острівці асфальту)

– в інших місцях полатали дорогу квадратними латками та струменевим методом)

– від лісу, в центрі села до самої бетонки теж асфальту не було. Зараз там два шари асфальту на щебневій основі, облаштована автобусна зупинка.

Відремонтували гарно, як і більшість місцевих доріг в Україні починаючи з 2015 року.

Сподіваємось, що якісний асфальт від бетонки в напрямку с. Головлі теж не забариться!… а також, що Нетішинська ОТГ зробить капітальний ремонт в Старому Кривині від траси Рівне – Хмельницький до залізничного переїзду.

Новий острозький кар‘єр і «шалаш Макса»

Після роботи вигуляв своїх хлопців)
Проїхали небагато, але вражень вагон (навіть у мене)!

Заїхали на новий піщаний кар”єр між річками Горинь та Вілія (його навіть на супутникових мапах ще не має), насолодились марсіанськими пейзажами)…

Обідня прогулянка зимовим лісом (27.01.2021)

Пообідати чи проїхатись засніженим лісом до замерзлого кар‘єру?- я вибрав останнє і був винагороджений неймовірною красою цього місця!Для любителів зимових покатеньок скажу – велосипед у мене зовсім не MTB), але за рахунок якісних універсальних шин Schwalbe Land Cruiser, шириною 47 мм спереду, і Schwalbe Range Cruiser 37 мм на задньому колесі, я жодного разу не завалився і впевнено спустився до озера! Хороший у них протектор – прорізає сніг до твердого і тримає дорогу навіть на льоду

Древнєруський корабель "Дракар"

Гощанське Городище і древнєруський корабель Дракар

Відкриваємо історію краю

Минулорічна осіння вело-мандрівка з Нетішина в Гощу на історичний фестиваль, присвячений розкопкам Древнє-Руського городища

21.09.2019
Вересень. Холодно. Вітер 6 м/с. Ще й прогноз погоди показує, що після обіду піде дощ((
... я з усіх сил саботую поїздку - боюь замерзнути...
Але в Гощі уже спустили на воду древнєруський корабель Дракар. Тому бажання зануритись в древні часи моєї держави перемогло! Ми з Олегом Гей та Олегом Пейко вирушили в подорож

Наш маршрут пройшов мальовничими полями Острожчини, а далі вздовж неочікувано крутих берегів р. Горинь:

долина с. Могиляни

Фосфорний кар‘єр і крокуючий екскаватор

Правий берег р. Горинь

Дивний міст через р. Горинь

Незмінний металевий кінь Олега – KINETIC KRYSTAL 29” (щоправда, його меодернізація давно перевищила ціну велосипеда 🙂 )

Горинські кручі в околицях Гощі

Крос-кантрійна траса гощанських MTB-шників

Неочікувано крутий берег рівнинної р. Горинь

Заради цього ми приїхали!

Етно-фестиваль ``Міста Погориння``

локація: ``Гощанське городище``, смт. Гоща Рівненської області

Веслування на кораблі “Дракар”

Древнєруські розваги на Гощанському Городищі

Розкопки на Гощанському городищі

На фестивалі «Міста Погориння»

Середньовічні духові інструменти

кераміка…

фантазія коваля

Реконструкція древньоруського бою

Натисніть на карту і побачите аналіз нашого маршруту: швидкість, рельєф та скільки калорій ми спалили:

(рекомендую зареєструватись на STRAVA щоб побачити всі фото, прив’язані до місцевості та… слідкувати за нашими подорожами)

Рухомі зображення відзнято на iPhone 6s за допомогою мобільного додатка Fyuse

Хочете якісний надійний ровер? Тоді Вам сюди:

Сподобалась історія? – поширте її у Ваших улюблених соцмережах:

(можливо когось вона надихне зібратись в подорож)

Осіннє сонце на спицях…

В останню з субот листопада виглянуло сонце – всидіти вдома було неможливо!) Тому зібрав своїх хлопців і рвонув з ними берегами р. Горинь. Берег – це суццльні розваги: місток з рибальськими сітями, дерев’яний будиночок, пологі верби над рікою, по чиїм стовбурам можна вийти ледь не на середину течії. Макс з Тосіком відривались по повній!

Дивний місяць листопад: в тіні на траві лежить іній, а на іншому березі ріки на полі ніжатьс на сонці жовті квіти!

Одразу забувається про холод, хочеться лягти в траву і фотографувати квіти зблизька…

ремонт дороги своїми руками (бетон)

Ремонтують дорогу своїми руками!

На ділянці траси Оженин – Черняхів (після с. Бродів перед мостом через Горинь, де починаються глибокі ями на дорозі) побачив незвичні купи: пісок+щебінь+…цемент.

Пісок+щебінь+цемент+вода=бетон

Одразу згадав, що з таких інгредієнтів роблять бетон!!

Проїхав декілька таких купок матеріалу, коли зустрів групу молодих людей з … металевою ванною, мітлою, каністрами води та мішками з цементом. Я здогадався чим вони займаються, але вирішив дізнатись деталі…

…привітні молоді люди сказали, що вони з с. Могиляни (за річкою). Їм надоїло їздити з села в Оженин і періодично ремонтувати підвіску. Тому вирішили самотужки зберегти асфальт на цій дорозі!

“ручна газодувка”)

Матеріали для ремонту дороги ентузіасти придбали за свій кошт, частково домогла голова могилянської сільради.

Хлопці, які своїми руками та за свої кошти ремонтують дорогу, сказали що публікація даної статті може обернутись для них штрафом! Штраф за те, що вони втручаються у власність Автодору!!!

Тобто, фури які розбивають дорогу, не штрафують, а людей котрі її ремонтують можуть оштрафувати??

Також я почув думку, що сільська рада не може за свій кошт ремонтувати дорогу в селі, якщо на це не було виділено кошти в річному плані (бо можливий штраф за нецільове використання коштів)…

Тому запитання до юристів або представників влади: чи може громада або окремі громадяни ремонтувати дороги в Україні, доки профільне відомство не спромоглось це зробити за наші податки?

Траса Оженин - Могиляни
на фото №5 місце ремонту дороги

ремонт ланцюга в лісі

Муки на 1-й передачі)

Субота. Виїзд на бетонку зі Славути на «голубі» озера…

Як з‘єднати ланцюг серед лісу… без інструменту?

Розганяюсь, але чую неприємний тріск… ланцюг лежить на землі… хто ж возить з собою вижимку? Я ні.

Ідея примотати ланцюг до зірок провалилась)
При русі назад ланцюг прив мав та попадав у спиці – потрібно з‘єднати його в коло… як?

…думаємо як вирішити проблему:

  • повернутись в Славуту по ланцюг? – довго, дорого…
  • зупиняти машини? – їх в лісі мало, мало хто возить якийсь інструмент… тим більше вижимку для ланцюга))
  • камінням ланцюг не з‘єднаєш)
Безвихідних ситуацій не буває!)

Але я маю велику перевагу в тому, що їзджу в контактних педалях – можна легко крутити педалі вперед-назад! Тому ланцюг з‘єднали кільцем від брєлка… так я проїхав близько 5 км і часто був попереду від своїх попутчиків!

На рівній дорозі вдавалось їхати швидко!
На підйомах пальці інстинктивно тягнулись до монетки, щоб скинути передачу)

В Стриганах подзвонив велоконструктору Сергію Семенчуку з с. Крупець, домовився про вижимку… залишалось всьго кілька кілометрів…

…але бажання увімкнути нижчу передачу зіграло злий жарт… подумав, що за півоберта встигну скинути на середню ведучу та прорахувався… пів оберта для цього замало. В результаті втратив контроль над кільцем, яке таки попало в перекидку… екстрена зупинка – задня перекидка в спицях(… намагаюсь порівняти гак (півник), який до того уже мав тріщину ще з Данилової гори… перекидка лежить в траві…. потрібно вкорочувати ланцюг, щоб їхати без натягу…

…опускаю сидіння… 2 км їду самокатом… почуваюсь велосипедистом з XVIII сторіччя (пригадуєте малюнки дерев‘яного велосипеда без педалей?)

… нарешті садиба Сергія!… вижимка для ланцюга… з‘єдную два шматка… вимірюю необхідну довжину для середнього співвідношення ведучої та задньої зірки…

Ланцюг натягнуто надійно! Можна в дорогу…

Після ремонту і миття рук не випустив шансу проїхатись на лігераді… як же не показати молодому поколінню альтернативний велотранспорт??

Ілля вирішив спробувати!
Сів і поїхав! Молодчина!
Далі скупались на озері (але через поломки настрою для водного відпочинку уже не залишилось…)

 

З однією передачею я зміг тримати комфортних 20-25 і максимальних 30 км/год… через ліс теж норм…

… проблема проявилась на бетонці: періодичні невеликі удари на стиках привели до наскакування ланцюга на більшу зірку, який при цьому натягують ся як струна… колесо при цьому клинить, педалі не покрутиш… відпускаю ексцентрик… виймаю колесо…. ставлю ланцюг на місце… їду далі!

Звідси мораль: в поході стає необхідною вижимка для ланцюга або мультитул з вижимкою. Однієї на групу вистачить.

Але маючи я з собою вижимку, не читали б ви мою творчість))

 

Передньопривідний лігерад "Бобер 2.0"

“Бобер 2.0” пофарбовано, зібрано і протестовано виробником!

13.07.2020.

Деталі мого лежачого велосипеда “Бобер 2.0” виклеєні зі склопластику майстром Ігорем Мироненко в  майстерні “bobry.in.ua” м. Суми:

  • основа рами – “коник”, до якого за допомогою шарнірів приєднуються передня і задня вилки
  • передня вилка, яка складається з 3-х чакстин: “морда”, сама вилка і накладка під кермо
  • задня вилка
  • анатомічне сидіння.

При виготовленні деталей лігерада використовувались прогресивні технології:

  • розробка 3D -моделей в комп”ютнрній програмі
  • вирізання пінопластових, а згодом фанерних шаблонів на ЧПУ-станку по завантаженим 3D -моделям
  • друк шаблону накладки під кермо на 3D -принтері
  • вирізання малюнку на м”якій накладці сидіння з допомогою лазера.

Склопластикові деталі рами прошпакльовані, пофарбовані порошковою фарбою та покриті лаком.

До анатомічного сидіння з допомогою заклепок та ліпучок прикріплена двошарова накладка з каремату (1-й шар суцільний, на другому шарі вирізані лазером канавки для вентиляції спини).

 

Детально про всі етапи виготовлення лігерада “Бобер 2.0” читайте на спец-сторінці “Велоконструктори”

Перед відправкою лігерада в Нетішин службою доставки, майстру довелось розібрати його на 2 частини.

Тому сьогодні хвилюючий момент для мене – правильно зібрати і поїхати на ньому!

Чекайте нових звітів…